Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014) Trgovinsko društvo INTERPROM d.o.o. svoje potrošače koji robu kupuju putem internet sajta www.interprom-bosch.rs.
Uslovi Isporuke robe na teritoriji Beograda i Srbije
- Isporuka robe na teritoriji Srbije realizuje se preko Milšped logističke kuće.
- Za sve porudžbine čija je vrednost ispod 5.000 RSD, isporuka se naplaćuje 500 RSD po aparatu.
- Dostava velikih aparata se naplaćuje 500 RSD po aparatu.
- Dostava Side by Side frižidera se naplaćuje 2.500 RSD po aparatu.
Ograničenja isporuke robe
- Isporuka robe vrši se isključivo na teritoriji Republike Srbije. Trenutno nismo u mogućnosti da vršimo isporuku proizvoda na teritoriji Kosova i Metohije.
- Isporuka proizvoda van teritorije Srbije nije moguća.
Isporuka proizvoda sa statusom „na stanju“ i „nije na stanju“
- Proizvodi koje imamo na stanju u mogućnosti smo da isporučimo u roku od 3 do 5 radnih dana nakon kupovine.
- Proizvodi koji trenutno nisu dostupni naručuju se direktno iz fabrike i na njih se čeka dolazak u Srbiju sa rokom od 15 do 45 dana.
Obaveza pregleda uređaja
- Molimo Vas da prilikom isporuke, a pre potpisivanja primopredajnog dokumenta pregledate uređaj i da sva eventualno uočena oštećenja robe unesete u zapisnik koji Vam je vozač dostavio i da se ODMAH, a najkasnije U ROKU OD 24H obratite službi reklamacija Interproma na broj telefona 011/3223-142 ili 011/3821-776, ili na mail [email protected].
- Reklamacije na oštećenja koje su izjavljene protekom roka od 24h od isporuke će biti odbijene kao neblagovremene.
- Posebno ističemo da uređaje koji imaju fizička oštećenja niste u obavezi da primite.